• Vraag, opmerking of klacht? Laat het ons weten...

    Ondanks ons streven naar hoge kwaliteit van zorg en een zorgvuldige manier van werken van alle medewerkers binnen CAR De Hert, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken in ons centrum.


    Wij zien klachten als belangrijke opportuniteiten om onze kwaliteit te verhogen.


    Onder een klacht verstaan we iedere uiting van ongenoegen of ontevredenheid omtrent de werking van ons centrum. Een klacht kan geformuleerd worden door zorggebruikers, familieleden, verwijzers of ieder ander die belang heeft bij de activiteiten van ons centrum. Problemen die gemeld worden door eigen medewerkers beschouwen we ook als klachten. 


    Alle medewerkers in ons centrum staan op elke moment open voor elke feedback van elke belanghebbende. Er wordt altijd op een begripvolle en professionele manier met klachten omgegaan. In eerste instantie raden we u dan ook aan om ons aan te spreken. Alle klachten worden zo snel en efficiënt mogelijk door de direct betrokken medewerker(s) opgenomen. Samen met u wordt er gezocht naar een oplossing.


    Vindt u het toch moeilijk om iemand aan te spreken of wordt er geen bevredigende oplossing gevonden, kan u altijd contact opnemen met de kwaliteitscoördinator:


    -Aurelie Franceus;

    - aurelie.franceus@cardehert.be;

    - 053/60.67.10

  • Vraag, opmerking of klacht? Onafhankelijke ombudsdienst

    Richt u zich liever tot iemand buiten ons centrum met uw klacht of bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, kan u steeds terecht bij de onafhankelijke ombudsdienst voor geestelijke gezondheid (OOGG).


    Uw contactpersoon:

    - Jeroen Simaeys

    - 0490/65.48.14

    - Jeroen.Simaeys@oogg.be


    Meer info kan u vinden op www.oogg.be.

    Voor algemene vragen kan u terecht bij info@oogg.be.

    U kan ons ook contacteren via chat: www.oogg/chat

  • Vraag, opmerking of klacht? Erkennende instanties

    Contactgegevens klacht via VAPH:


    https://www.vaph.be/contact/klacht


    per mail via klachten@vaph.be

    Vermeld in de mail uw naam en adres.

    per telefoon op het nummer 02 249 35 00

    per brief aan het VAPH ter attentie van de klachtendienst




    Contactgegevens klacht Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid:


    https://zorg-en-gezondheid.be/form/een-klacht-over-een-voorziening

Share by: