In functie van onze werking houden wij informatie die relevant is voor het revalidatietraject bij in een dossier.


Als zorggebruiker hebt u altijd recht op gratis inzage en/of afschrift van uw dossier. U mag ook altijd vragen om gegevens in het dossier te corrigeren.


Wilt u graag het dossier inkijken? Spreek één van uw therapeuten hierover aan en zij bekijken samen met u hoe dit te organiseren.


Via onderstaande documenten kan u ook schriftelijk een afschrift / inzage van uw patiëntendossier aanvragen.


U kan de schriftelijke aanvraag op verschillende manieren terugsturen:

  • u stuurt het ingevulde en ondertekende formulier samen met een kopie van uw identiteitskaart aan CAR De Hert, Rozendreef 250, 9300 Aalst, t.a.v. de directie
  • u bezorgt het via e-mail: info@cardehert.be
  • u bezorgt het aan het onthaal van CAR De Hert


Opgelet: Wij doen ons uiterste best het gevraagde afschrift zo spoedig mogelijk te bezorgen. De wet op de patiëntenrechten bepaalt een maximum termijn van 15 dagen (na de ontvangst van uw aanvraag) waarin op uw aanvraag moet ingegaan worden.


Share by: